חטאים של מסעדות ובתי קפה

למתבונן הממוצע מהצד וגם לחלק מאלה שעוסקים בתחום, להפעיל מסעדה או בית קפה, נראה די פשוט ורומנטי. נכנסים בחור ובחורה. הוא מזמין להם קפה, היא טועמת מהכריך, אחרי רגע הוא קם לשטוף ידיים בנוחיות. כמה רגעים לאחר מכן, הוא מקשיב לשיר המתנגן ברקע, לאחר מכן הוא קורא קצת בעיתון והיא גולשת ברשת האלחוטית ולאחר כמה דקות ויוצאים מחויכים לדרכם…

אבל, כמובן, עולם המסעדנות הוא עולם סבוך ומאתגר של נהלי שירות, הדרכה, תפעול, סידור מלאי, ספקים, יכולות מכירה, פלנוגרמות, סניטציה, משרד הבריאות, עירייה, אקו"ם ועוד עולמות תוכן רבים אשר רק הכרה שלהם (ולא דרך דו"חות וקנסות), שליטה, ייעול, ובעיקר שימור שלהם (אחרי שלמדנו את הלקח ושילמנו דמי לימוד יקרים) מובילים להצלחת העסק והגעה לרווחיות.

בסדרת מאמרים אגיש כאן, על קצה המזלג, ועם חיוך קטן, את מגוון התחומים הללו שכל אחד הוא עולם ומלואו יחד עם מספר עצות בסיסיות בכדי להתמודד וגם להצליח איתם.

רשימת המאמרים מצורפת בתפריט העליון תחת מאמרים.

העיקר זה הרומנטיקה – מאמר שלי שפורסם באכול ושאטו על חלומות של יזמים טרם פתיחת מסעדה או בית קפה.
פתיחת מסעדות למרחקים ארוכים– מאמר נוסף באכול ושאטו על ההכנות בטרם פתיחת מסעדה ללקוחות

קריאה נעימה.

צור קשר עכשיו במייל Shahar_ke@yahoo.com או ישירות
לנייד 050-5566632 וקבל ניתוח ראשוני לצעדים פשוטים להתיעלות והגעה למצויינות אצלך בעסק.